<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, December 19, 2006

Design Your Own Life (Warning: Will Take A Loooooong Time)

I never imagined putting together Ikea stuff was going to be such a time consuming job. And besides that I (and my mother) just don't have the guts to put something together, because we're afraid we'll do it wrong. It doens't always really fit, so than you have to be bold and simply put that nail or screw in with force, but we're simply too afraid we'll destroy everything. Thankfully I've been able to call together some men who do have a talent for putting Ikea stuff together. Still takes a long time though, but we're getting there! *sigh* I'm soooo tired and my body is broken (not just mine, but my parents' as well), but as they say: it's all for a good cause...

My brother came back last Sunday from Aberdeen (Scotland) and his first reaction to my apartment was that it was big. Just the reaction I was hoping for! Even though it's not big at all and he's probably comparing it to his very small student room in Aberdeen to which every room looks big. But the main room is quite spacious if I may say so myself. Pictures will follow soon, so you'll be able to see for yourself.

Have to go: do some grocery shopping for all the nice people helping me out.

5 Comments:

Blogger Liesl said...

Moving in is the hardest work. Designing your life takes up some time, but in the end, it'll all be worth it ;)

21/12/06 11:25  
Blogger Cheeky Monkey said...

Haha, ik ken het probleem! Ik was echt enorm trots op mezelf toen ik zelf een Ikea-kast in elkaar had gezet! (na het eerst twee keer verkeerd te hebben gedaan, maar dat weet niemand). En nu kan ik je ook een kerstkaartje sturen! :p

21/12/06 12:02  
Blogger Nizza said...

Zeg, laat je niet dissen door Ikea-spullen! Dat je ze niet in elkaar zou kunnen zetten is slechts een "state of mind". Zelfs een aap aan de crack kan het nog, echt waar.
Ik kan niet wachten om een keer bij je langs te komen. Jammer dat ik niet mee hoef te helpen.

21/12/06 14:57  
Blogger Cheeky Monkey said...

Om een of andere reden voel ik me nu spontaan minder trots. Hoewel, een aap op crack...hm :P

21/12/06 15:09  
Blogger Nizza said...

Toegegeven, de Ikea doet wel haar best om mensen te misleiden. Slecht vertaalde handleidingen en het beruchte overgebleven schroefje zijn daar een goed voorbeeld van. Maar als je daar doorheen weet te kijken, en als je niet van te voren al aaneemt dat het niet gaat lukken, dan is het meestal oersimpel.
Zoals ik al zei: it's a state of mind.

21/12/06 20:58  

Post a Comment

<< Home