<$BlogRSDUrl$>

Sunday, May 20, 2007

7 x

Ik heb deze gejat van Nizza, die 'm vast weer ergens anders vandaan heeft. Ik vond deze lijstjes erg interessant om te lezen en om zelf in te vullen, omdat het altijd goed is eens diep over jezelf na te moeten denken.

7 Ambities

1. Verliefd worden
2. Een leuke baan met leuke collega's vinden waar ik al mijn kennis en vaardigheden in kwijt kan
3. Er altijd zijn voor mijn familie en vrienden
4. Eindelijk eens zoveel zelfvertrouwen krijgen dat ik me niet meer druk maak over wat andere mensen van me denken
5. Verschil uitmaken in de wereld, op welk gebied dan ook
6. Samen met Nizza 'Hidden Treasures' voortzetten en daarvan kunnen leven
7. Een lieve man tegenkomen waar ik de rest van mijn leven mee ga doorbrengen

7 Dingen die ik kan

1. Aardig en lief zijn
2. Nieuwe dingen snel oppikken en doorgronden
3. Luisteren
4. Mensen vrij laten in wat ze denken en doen
5. Me inleven in andere mensen
6. Pro-actief zijn en meedenken
7. Oprecht geïnteresseerd zijn in andere mensen

7 Dingen die ik niet kan

1. Me niet druk maken om wat andere mensen van me denken
2. Vreemde mensen uit mezelf zomaar even aanspreken
3. Minder piekeren en nadenken
4. Ophouden me op uiterlijk altijd maar met iedereen te vergelijken
5. In een confrontatie direct het juiste terugzeggen, dat komt achteraf dan pas in me op...
6. Ophouden met mezelf afzeiken
7. Popiejopie doen

7 Dingen die ik aantrekkelijk vind bij mannen

1. Intelligentie, zodat we in ieder geval een fatsoenlijk gesprek kunnen hebben
2. Humor, en dan het liefst dezelfde sarcastische humor als ik
3. Dat hij zich in kan leven in andere mensen en dus niet alles alleen van zijn eigen standpunt bekijkt
4. Als hij van ongeveer dezelfde muziek of dezelfde boeken houdt
5. Begripvol zijn
6. Kunnen luisteren en discussiëren
7. Donker haar, het liefst zelfs wat langer donker haar. :)

7 Dingen die ik het vaakst zeg

1. Ik snap 't
2. Shit!
3. Dussss......
4. Okay
5. Is goed
6. Goedemorgen!
7. Alles komt goed!

7 Lievelingsliedjes op dit moment

1. Depeche Mode - Stripped
2. The Sisters of Mercy - Lucretia/My Reflection
3. The Cure - A Forest
4. Ladytron - Destroy Everything You Touch
5. Radiohead - Everything In It's Right Place
6. The Beauty Of Gemina - Suicide Landscape
7. Snow Patrol - Shut Your Eyes

7 Dingen waar ik niet zonder kan

1. Mijn allerbeste vrienden (you know who you are)!
2. Mijn ouders en broer
3. Muziek
4. Kunta!
5. Mijn bril! Anders zou ik niet veel gedaan krijgen in m'n leven
6. Een fatsoelijke douche en wc
7. Mijn computer en internet in 't algemeen

7 Dingen waar ik wel zonder kan/wil

1. M'n gigantisch slechte ogen
2. M'n lelijke tanden
3. Het Prikkelbare Darm Syndroom
4. Het vet op mijn buik wat niet weg wil, no matter what I do...
5. Ofwel eigenlijk alle vervelende genen die ik van m'n ouders heb meegekregen
6. Mijn ruzie makende bovenburen
7. Me minderwaardig voelen aan zo'n beetje alles en iedereen

Edit: even nog ter info: ik WEET best dat ik me niet minderwaardig hoef te voelen, daar hoef ik zelfs niet lang over na te denken, maar ik VOEL het anders...

3 Comments:

Blogger Kara said...

1. Eindelijk weet ik nu op wat voor type jongens je valt :P
2. Jij moet niet popiejopie gaan doen, want dan ben je jezelf niet meer (En vraag ik een scheiding aan...)
3. Veel van onze ambities zijn in principe hetzelfde. Ergens is dat wel bizar.
4. "Pro-actief zijn en meedenken" En toch krijg ik de gedachte aan Becel niet uit mijn hoofd XD
5. Het blijft leuk om dit soort dingen te lezen. Ik had heel veel "oh ja"-momenten :)
6. Jij bent lief!

22/5/07 08:42  
Blogger Cheeky Monkey said...

Waarom zou je je in hemelsnaam minderwaardig voelen? Je lijkt me juist hartstikke leuk!
*steelt lijstje*

22/5/07 11:10  
Blogger Juhani said...

Ik sluit me aan bij Mijntje!
*jat ook*
Ik heb veel te lang niet gecomment trouwens, sorry!

22/5/07 16:14  

Post a Comment

<< Home