<$BlogRSDUrl$>

Thursday, May 17, 2007

Daar ben ik weer! *en nu gewoon in het nederlands*

Wat kan een maand toch snel voorbij vliegen! Wat me de afgelopen maand vooral is bijgebleven zijn de leuke dingen die ik gedaan heb. Die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. :)

Ten eerste ben ik samen met Karolina naar Pan's Labyrinth geweest in de Plaza Futura. Werkelijk een prachtige film en een absolute aanrader! Het is eigenlijk een beetje een triest verhaal, maar tegelijkertijd sijpelt de hoop er telkens weer doorheen. De karakters en het verhaal zijn goed uitgewerkt en je leeft echt met de hoofdpersonages mee. En natuurlijk zijn de beelden en de fantasywereld prachtig om te zien. Eindelijk eens wat anders dan altijd maar die schattige elfjes. Het is voor mij in ieder geval lang geleden dat ik zo intens genoten heb van een film. Deze film raakt precies de goede snaren. Ga dat dus bekijken!

Verder hebben we KoniginneNacht al dansend doorgebracht in Eindhoven centrum en de Effenaar. PSV was eerder die dag kampioen geworden, dus de sfeer was helemaal geweldig. Ik kan nog steeds niet geloven dat we het tot sluitingstijd 04.00 uur hebben volgehouden. Mijn voeten konden écht niet meer! En de dag erna hebben we vooral heel veel gehangen. Meer waren we niet in staat om te doen...

En 'last but not least' waren mijn ouders 32 jaar getrouwd en om dat te vieren zijn we naar de Beekse Bergen geweest. Mijn digitale camera reisde natuurlijk mee, zoals de foto's hieronder bewijzen. De hyena's zijn zonder twijfel mijn favoriete dieren in de Beekse Bergen. En we waren net op tijd om te zien hoe ze gevoerd werden, dus ik was helemaal blij. :)


6 Comments:

Blogger Nefke said...

Pan´s Labirinth is inderdaad prachtig! Ik heb er ook al zo van genoten!

Altijd goed om zo´n ´het-gaat-goed´ post te lezen :D

18/5/07 14:32  
Anonymous Anonymous said...

Hoi! =p

19/5/07 16:07  
Blogger Unknown said...

jaaa ik was ook helemaal fan van El Laberinto del Fauno, wat een prachtige film! :)

en ja soms is het echt heel relaxt om gewoon tot sluitingstijd ergens te blijven hangen en eens compleet dood te zijn... het heeft wel wat ;)

en zoo's zijn altijd leuk, dus ook daarvoor yay!

*hugs*

20/5/07 11:13  
Blogger Kara said...

Jeuj, je schrijft weer! Ik miste je al op het internet.

21/5/07 16:15  
Blogger Bart Treuren said...

dag hilde, leuk dat je er weer bent... gelukkig verveel je je niet, want daar is 'n leven veel te kort voor :P

23/5/07 22:17  
Blogger Unknown said...

Ik heb Pan's Labyrinth ook gezien, vond de film prachtig, maar die ene scène met dat monster met zn ogen op zn handen geeft me serieus nog steeds nachtmerries...

22/6/07 17:00  

Post a Comment

<< Home