<$BlogRSDUrl$>

Thursday, May 24, 2007

"I'm not bothered!"

Ik weet niet of er onder de lezers van mijn blog mensen zijn die net zoveel BBC kijken als ik? Waarschijlijk niet en daarom wilde ik jullie deze twee onderstaande comic relief filmpjes van Red Nose Day 2007 niet onthouden. (YouTube is geweldig! Daar kun je werkelijk álles op terugvinden!) Catherine Tate is een bekende Britse comedian en voor wie niet bekend is met haar show: één van haar bekendste karakters is Lauren Cooper (een nogal verveeld en vervelend Brits schoolmeisje) wiens standaard catch phrase "Look at my face! Am I bothered? Ask me if I'm bothered. I'm ain't bothered!" is.

Het eerste filmpje is met Dr. Who himself, David Tennant (leuk voor al die Dr. Who fans out there!) en het tweede filmpje is met (bijna voormalig) Prime Minister Tony Blair. De tweede wordt leuker als je de eerste hebt gekeken, omdat je anders de grap misschien niet helemaal inziet. Ik weet gewoon dat er meiden rondlopen die echt zo praten en doen en dat maakt het alleen maar leuker. :)



2 Comments:

Blogger Unknown said...

Catherine Tate! hilarious :D

en David Tennant, natuurlijk... :) yay! ik ben groot Dr. Who fan!

leuke filmpjes, dus!

*hugs*

31/5/07 09:18  
Blogger Unknown said...

Brilliant, absolutely great! If you have any more links, please share! Just a pity that the second vid isn't available anymore...

22/6/07 16:59  

Post a Comment

<< Home