<$BlogRSDUrl$>

Sunday, June 24, 2007

Alweer?!?!?

Alsof twee renteverhogingen (en als gevolg daarvan gigantische drukte) kort achter elkaar nog niet genoeg waren gaat de hypotheekrente morgen gewoon wéér omhoog! En net als bij de vorige vier verhogingen vallen ook dit keer mijn vrije dagen weer precies samen met die renteverhoging. Mijn baas zei al tegen me dat ik de komende maand absoluut geen vrij meer mocht pakken, omdat hij dan tenminste zeker wist dat de rente niet meer omhoog zou gaan. En collega's beginnen al te vragen wanneer ik weer vakantie pak, zodat zij dezelfde dagen kunnen pakken en zo de renteverhogingen kunnen omzeilen. ;) :) Pfff, stiekem ben ik gewoon erg blij dat ik op tijd vrij heb gevraagd en komende donderdag en vrijdag dus even lekker kan ontstressen. Maar eerst nog even drie dagen er tegenaan en waarschijnlijk nog wat overwerken. Het hoort er gewoon bij in deze business.

Verder nog even een link voor Neil Gaiman fans like me naar Authors@Google met Neil Gaiman. Erg lang, interessant en leuk om naar te kijken/luisteren als je een keer een uurtje over hebt. I love Neil! Total fangirl hier!

Edit: De link zou het nu moeten doen!

3 Comments:

Blogger Cheeky Monkey said...

Pflt, ben ik even blij dat we onze hypotheek net vast hebben gelegd :P

25/6/07 09:13  
Anonymous Anonymous said...

Neil Gaiman is echt grappig!
Nu nog een uurtje tijd zoeken om alles te luisteren :P

25/6/07 11:40  
Blogger Juhani said...

Dat heb je goed uitgekiend! :-P
En ik ben ook een enorme Gaiman fan! Alleen de link doet het niet :-(

26/6/07 19:15  

Post a Comment

<< Home