<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, June 06, 2007

Blegh

Blijkbaar is er iets mis met mijn comment-ding, want ik heb al van twee mensen te horen gekregen dat ze geen comments kunnen plaatsen. Maar ik snap werkelijk niet waar het aan ligt. Wat zeer vervelend is, want ik lééf voor comments! (Als iemand enig idee heeft, let me know: desnoods via de mail)

Het is de afgelopen weken extreem druk op m'n werk. We hebben anderhalve week geleden een renteverhoging gehad en daar de aanvragen nog niet eens van weggewerkt of komende maandag gaat de rente alwéér omhoog. [Ter uitleg: als de hypotheekrente omhoog gaat wil iedereen nog net vóór zo'n verhoging aanvragen indienen, omdat een zo laag mogelijke rente het gunstigste is.] Dat wordt dus weer flink wat avonden overwerken. In principe vind ik overwerken niet eens zo heel erg, aangezien het eten en alles verzorgd is en je overwerkuren voor 150% tellen. Alleen... als je dan om kwart voor acht 's avonds thuiskomt ben je zo vreselijk gaar dat je niets anders meer kunt dan op de bank ploffen, de tv aanzetten, staren en vervolgens naar bed gaan. En als je dan de volgende morgen weer op je werk komt heb je echt het idee dat je nooit weg bent geweest. Jippie! Heerlijk...

Maar ach, wij liggen met het beoordelen van de hypotheekaanvragen maar een weekje achter. Bij Florius (ook lid van de ABN AMRO Hypotheken Groep waar wij onder vallen) liggen ze bijna een maand achter. En daar vallen de werknemers blijkbaar met bosjes. Lijkt me ook niet zo gek als je onder zo'n grote druk staat. Dus... alles is maar weer eens relatief.

En toch ben ik op de een of andere manier vandaag onwijs vrolijk. Ik heb heel de tijd de neiging om keihard WOEI! te roepen, maar that's so not me...

7 Comments:

Blogger Bart Treuren said...

jammer van je "comment-ding", had ik ook 'n tijdje geleden maar dat ging weer over gelukkig :-)

het zijn drukke dagen, ik weet het want m'n schoonzus die bij de ing werkt vertelt ook van wat er allemaal gebeurt/niet gebeurt/verkeerd gaat... over de hectiek, het moeten presteren bij bijna onmogelijke taakstellingen, collegas die als bladeren in de herfst wegvallen omdat de werkdruk te hoog is en nog steeds lopen ze 'n maand achter... het is toch te zot voor woorden???

ik hoop dat je tijd voor jezelf kunt vinden, tijd vrijmaken om de chaos en alledaagse nonsens te kunnen verwerken/negeren/neutraliseren...

6/6/07 22:24  
Blogger Cheeky Monkey said...

Nu je het zegt... ik heb dat een tijdje geleden ook gehad bij jou, maar ik dacht dat het aan de compu waar ik toen aan zat lag >_>

Wel balen dat het zo druk is...maar gelukkig drukt het je humeur niet al te veel ^__^

Wat vind je trouwens van al die overnametoelie?

7/6/07 11:49  
Blogger Unknown said...

succes met alle drukte! maar zo te horen weet je de stemming er alsnog wel in te houden, dus dat scheelt alvast weer een slok op een borrel! :)

ik had trouwens geen problemen met je comment-ding... vreemd :S soms zijn die dingen onverklaarbaar.

*hugs*

8/6/07 08:58  
Blogger Nefke said...

WOEI :P

Zolang je ´t maar positief blijft zien en kunt relativeren. :) Succes met de drukke dagen!

8/6/07 11:52  
Anonymous Anonymous said...

Ik begrijp weinig van je verhaal maar ik post gewoon voor de woeifactor ^_^

9/6/07 17:26  
Blogger Kara said...

Hee meis, weet je wat jij moet gaan doen? Jij moet gewoon gaan poetsen, dan heb je nooit meer stress op je werk ;)

12/6/07 08:30  
Blogger Unknown said...

Comments die niet werken zal wel aan een tijdelijke fout van blogger liggen, livejournal heeft ook soms van die kuren... en nu werkt het weer!

22/6/07 16:51  

Post a Comment

<< Home