<$BlogRSDUrl$>

Monday, June 18, 2007

Mijn niet zo spannende weekend

Zoals de titel al zegt is mijn weekend niet bepaald spannend geweest. Ik heb namelijk het hele weekend gestudeerd en geoefend voor mijn examen Woningfinanciering 1 van vanmorgen. Dus helaas heb ik geen interessante verhalen over de leuke dingen die ik gedaan heb en helaas had ik ook geen tijd voor mijn vriendinnetjes. Maar jullie kunnen vast wel begrijpen dat wanneer het 130 euro kost om examen te doen je toch wel een klein beetje goed je best wilt doen om er zeker van te zijn dat je het gaat halen.

Maar, ik heb 'm dan ook gehaald! Natuurlijk, zou ik bijna zeggen. :) Met een 8 nog wel, dus al het leren was niet voor niks. Ik kwam alleen niet uit met twee reken-vragen terwijl ik gewoon zeker weet dat ik die goed deed. Zéér frustrerend en weird... Maar ach, als ik 'm toch gehaald heb ga ik me niet druk lopen maken over eventuele fouten in het examen. En nu op naar de volgende cursus, het vervolg: Woningfinanciering 2!

Zegt jullie vast niets deze cursussen, maar die sluiten perfect aan op het werk wat ik doe (gaan over hypotheken, belasting, enzovoort) en bovendien krijg ik ze vergoed, dus dat is helemaal handig! Staat altijd goed op je CV als je wat cursussen hebt gedaan en je kennis uitbreiden is nooit verkeerd. Vooral niet omdat er binnekort heel veel gaat veranderen bij mij op m'n werk en dan heb ik die kennis hard nodig.

5 Comments:

Blogger Mijntje said...

Super dat je nog op zo'n manier je kennis kan bijschaven. Dan blijf je toch nog een heel klein beetje student ^___^
En gefeliciteerd!

19/6/07 10:17  
Blogger Unknown said...

gefeli! ^_^ en niet te vergeten dat dingen bijleren je weer gemotiveerder maakt voor je werk, en dat is altijd meegenomen.

*hugs*

19/6/07 22:36  
Blogger Nefke said...

Bijleren is altijd goed! Hulde voor die 8!

x
Nefke

21/6/07 11:23  
Blogger Kara said...

Oooh, een 8! Shiney!

21/6/07 13:23  
Anonymous Anonymous said...

Jeetje, als ik een 8 had voor mijn examens hier zou ik een gat in de ozonlaag springen. Goed heur!

22/6/07 11:53  

Post a Comment

<< Home