<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, July 03, 2007

Broer(tje)

Natuurlijk had ik eigenlijk van te voren kunnen bedenken dat net die ene keer dat mijn broer hier blijft overnachten mijn gestoorde bovenburen weer voor het eerst in weken van zich zouden laten horen. *zucht* Gelukkig zijn het huurders en kan ik dus de hoop koesteren dat ze nog ooit op gaan rotten. Nog liever vandaag dan morgen. *gniffelt gemeen*

Mijn broer(tje) [[Hij is weer terug uit Schotland, maar gaat komend jaar weer naar daar om ook z'n Master in Aberdeen te gaan doen]] was zo lief om hier te komen overnachten en de dag door te brengen, omdat er een mannetje langs zou komen om de warmtemeters op te nemen. Ik kon eigenlijk geen vrij meer krijgen van m'n werk, dus dit was ideaal. Het maakt hem bovendien niet uit of hij nou bij mij of bij m'n ouders achter de computer zit. Hij had dan ook flink wat computertijd in te halen aangezien hij net terug is van 4 dagen Rock Werchter. Zo veel zelfs dat hij twee computers nodig had. ;)



En een broertje heel de dag achter je computer heeft ook zo zijn voordelen, want hij stelde mij nog even op de hoogte van deze GEWÉLDIGE link: http://tv-links.co.uk met links naar afleveringen van alle series die je maar wilt zien. Ze doen het niet altijd en dus moet je af en toe wat geduld hebben, maar ze worden regelmatig weer opnieuw geplaatst en er wordt ook geupdate. Ik weet in ieder geval al hoe ik mijn volgende vrije dag ga doorbrengen. Torchwood, Heroes, Dr. Who, Deadwood en Farscape, here I come! :)

3 Comments:

Blogger Cheeky Monkey said...

Echt leuk dat alles zo verandert is tussen jou en je broer :)

4/7/07 09:51  
Blogger Nefke said...

reminds me of my own little brother... plaats hem achter een pc en hij is tevreden :)

4/7/07 14:46  
Blogger Liesl said...

Dank je voor de geweldige link, zal hem zeker benutten.

Ach, het studentenleven... je broer kan er nog van genieten... sommigen onder ons niet meer ;)

4/7/07 21:12  

Post a Comment

<< Home