<$BlogRSDUrl$>

Sunday, July 08, 2007

Leuke dingen om naar uit te kijken

Waaaaaaaaaah! Welle: Erdball treedt vrijdag 23 november op in de Effenaar! Ik heb ze vorig jaar op Summer Darkness gezien en dat optreden was helemaal geweldig. Ze waren voor mij het absolute hoogtepunt van het hele festival. Dat móet ik gewoon nog een keer meemaken. Nizza gaat in ieder geval mee, dus dat wordt feesten! Als er nog andere mensen zijn die graag mee willen, just let me know. Ik heb zat slaapplaatsen, dus iedereen is welkom. :)

Komende donderdag ga ik samen met Karolina en Fiona naar Harry Potter 5. Ik heb er onwijs veel zin in en ik ben erg benieuwd of ze de stijgende lijn van de vorige films hebben kunnen aanhouden. Zoiezo gaan we natuurlijk ontzettend giebelen elke keer dat Snape in beeld komt met drie fangirls op een rij. :)

HP7 zit er trouwens ook al bijna aan te komen. Over twee weekjes weten we eindelijk hoe het afloopt! Aaaaarrgh, waarom nog zo lang? Ik hoop dat het allemaal gaat uitpakken zoals ik gehoopt heb, maar met JK weet je het natuurlijk nooit...

Last but not least ga ik komende vrijdag met mijn broer en moeder uit eten in Bladel. Heerlijk even rustig bijkletsen en lekker eten. Allemaal goede, leuke dingen dus om naar uit te kijken!

3 Comments:

Blogger Juhani said...

Snape zat veel te weinig in HP5, maar hij had wél leuke scènes. Veel plezier alvast!!
Ik ben ook zooooooo benieuwd naar deel 7, ik sluit me echt af van de buitenwereld totdat ik hem uit heb.

8/7/07 16:24  
Blogger Suus said...

*doet fan girl dansje voor hp 5 en 7*

10/7/07 09:48  
Anonymous Anonymous said...

Good for you, leuke dingen ^^

11/7/07 11:41  

Post a Comment

<< Home