<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, July 31, 2007

Ups & Downs

De afgelopen week is een week geweest met veel ups en downs. Dinsdag ben ik met m'n fiets gevallen omdat een of andere slimbo besloot zonder te kijken het fietspad op te stormen. Ik kon nog net m'n val een beetje breken en daardoor waren mijn kleren en fiets gelukkig nog heel. De blauwe plekken die ik al bijna een week voel zijn de afgelopen paar dagen pas daadwerkelijk verschenen op m'n benen, maar gelukkig vielen de schaafwonden nog mee. Nogal au dus!

Woensdag en donderdag ben ik ziek thuisgebleven, omdat ik vreselijk beroerd was door een halve migraine aanval. Vrijdag ben ik wel gaan werken, terwijl ik eigenlijk beter thuis had kunnen blijven, omdat ik nog niet voldoende uitgeziekt was. Het was dan ook ronduit een ellendige dag die ik amper ben doorgekomen. Maar, ik kreeg vrijdag ook het goede nieuws te horen dat ik per 1 oktober een vast contract voor onbepaalde tijd krijg! Daar ben ik echt superblij mee! Ik heb er dan ook keihard voor gewerkt. Heerlijk die zekerheid!

Zaterdag en zondag ben ik bij mijn ouders in Bladel geweest om goed uit te zieken. Mijn nieuwste vriendje -hij is echt helemaal geweldig! I'm in love! :) - kwam per post binnen en zondag heb ik nog wat inkopen gedaan op de Zomermarkt in Bladel: schoenen, nieuwe fietsbel en een mooie boedha voor aan de muur.

Zondagnacht heb ik nog geen 3 uur geslapen, omdat mijn keel als schuurpapier aanvoelde. Bij elke keer slikken leek het alsof ik stikte. Dus ook maandag was een kutdag op m'n werk, omdat ik bijna omviel van de slaap en ellende. Gelukkig heb ik vannacht wel weer goed geslapen en is m'n keel ook een stuk minder pijnlijk. En morgen is gelukkig alweer de laatste dag van de werkweek, want ik heb donderdag en vrijdag lekker vrij genomen. Ha!

5 Comments:

Blogger Blaidd Drwg said...

Damn, migraine is echt bagger. Heel veel beterschap! Maar natuurlijk ook gefeliciteerd met je contract, je vriendje en andere aankopen ^__^*
Wie zegt dat liefde niet te koop is? :P

1/8/07 09:10  
Blogger Nefke said...

Ziek écht goed uit de komende dagen! Neem je rust! Veel beterschap!

*Knuff*

1/8/07 11:00  
Blogger Juhani said...

Beterschap op alle fronten!
En welkom in de wereld van Nintendo ^__^
Aanrader: Hotel Dusk Room 215!

1/8/07 11:27  
Blogger Unknown said...

oh nee, arme jij! gelukkig gaat het nu alweer beter, maar toch nog beterschap gewenst enzo, neem de tijd om goed uit te zieken!

oh en gefeli met je vaste contract ^_^

*hugs*

1/8/07 13:21  
Blogger Cheeky Monkey said...

Er is geen betere vriend dan je DS Lite :P

Maar van harte! Je hebt het echt verdiend, dus fijn om te zien dat je dat ook krijgt!

3/8/07 09:00  

Post a Comment

<< Home