<$BlogRSDUrl$>

Monday, August 27, 2007

Love Parade en kutdieven

Deel 1: De Love Parade was helemaal geweldig. Ik heb nog niet vaak zoiets gaafs meegemaakt en ik had het perfecte gezelschap bij me! :) De sfeer was ongelooflijk. Je moet het echt een keer zelf meegemaakt hebben om het te begrijpen. Het treinvervoer naar en van Essen was echter één grote chaos. We hebben op de heenweg bijvoorbeeld een uur in Viersen moeten wachten omdat de trein die we eigenlijk wilden pakken bomvol zat. Er kon werkelijk niemand meer bij! Eigenlijk zouden ze extra treinen in moeten zetten, want het record "hoeveel mensen kunnen we in één trein proppen" hebben we absoluut verbeterd...

Ik ben verbrand, heb spierpijn en koppijn, maar het was het allemaal waard! Volgend jaar zijn we er weer bij (dan in Dortmund), alleen blijven we dan overnachten in een hotel zodat we nog langer kunnen feesten. Wat hebben wij heerlijk gedanst!

Deel 2: Vervolgens kwam ik om middernacht volledig brak aan op Eindhoven station na een reis van ruim 3 uur en bleek m'n fiets gejat te zijn....... Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun flikken van andermans spullen afblijven?!?!?! En omdat ik absoluut niet zonder fiets kan heb ik vandaag dus alweer een "nieuwe" tweedehands fiets, nieuw duur slot en nieuwe fietstassen kunnen kopen. En dan moet ik eigenlijk ook nog een nieuw regenpak hebben. *zucht* Alsof de treinreis naar Essen al niet duur genoeg was. Kutdieven! Het geld groeit verdomme niet bij me aan de boom!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

1 Comments:

Blogger Kara said...

Oooh shiney, voor het eerst in mijn leven noemt iemand me perfect gezelschap :P
En wat die dief betreft, er is nog altijd zoiets als karma...

27/8/07 21:52  

Post a Comment

<< Home