<$BlogRSDUrl$>

Thursday, August 09, 2007

VAKANTIE!!!!!!

En alsof ik dan nog niet genoeg met Harry Potter & Co bezig ben de laatste tijd krijg ik vandaag ook nog eens hypotheekaanvragen onder m'n neus van cliënten Potter en cliënt Sneep.......

Mijn vakantie is inmiddels officieel bijna 2 uur onderweg! Waaaah, ik ben er zó aan toe! Even lekker een ruime week relaxen en doen waar ik zin in heb. Ik ga zodadelijk eerst een paar daagjes naar mijn ouders toe om samen mijn vader's vakantie gezellig af te sluiten. Nog een paar leuke tripjes maken en gewoon fijn samen zijn. Misschien ga ik met m'n moeder volgende week nog een paar dagen naar Valkenburg als het weer een beetje mee zit. Zo niet, dan gaan we waarschijnlijk in september, want dan heb ik weer een week-en-een-dag vakantie! En dan heb ik nóg ruim 70 vakantie-uren over voor dit jaar! :)

*maakt vreugdesprongetje*

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

\o/ Enjoy!

9/8/07 22:46  
Blogger Nefke said...

Geniet ervan!

10/8/07 08:23  
Blogger Blaidd Drwg said...

Damn, nu ik jou lyrisch zie worden over een week-en-een-dag vakantie besef ik weer hoe goed ik het nog heb. Vakantie-wise dan :P
Geniet ervan!

10/8/07 09:07  
Blogger Cheeky Monkey said...

Oh, ik ben jaloers!

Dat mis ik toch wel het meest aan het student-af zijn, zo beperkt vakantie hebben. Maar je geniet er wel veeeel meer van!

10/8/07 09:27  
Blogger Kara said...

Cliënt Sneep? WTF?? Wat gaaf :P

11/8/07 19:45  
Blogger Juhani said...

Ik moest ook maar eens afstuderen...

Geniet van je vakantie!!!

13/8/07 12:03  

Post a Comment

<< Home