<$BlogRSDUrl$>

Monday, September 03, 2007

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Ik heb toestemming gekregen van m'n baas! Nog twee weekjes werken en dan heb ik niet één, maar wel twee hele weken vrij! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Ik had mijn vakantie overigens net op tijd aangevraagd, want blijkbaar had mijn directe collega -die hetzelfde werk doet als ik- afgelopen vrijdag -toen ik roostervrij was- alles in het honderd laten lopen. Daarom hebben ze hem nu 5 weken naar een andere locatie gestuurd om een nieuw systeem te testen en naderhand hoeft hij niet meer bij ons team in zijn huidige functie terug te komen, maar wordt hij bij een ander team geplaatst. Wow....

Het was ook echt een gigantische bende toen ik vanmorgen weer kwam werken. Geen enkel systeem, stápels werk en een uitpuilende mailbox; echt niet te geloven. Mijn baas en collega's waren nog altijd over de zeik, omdat die collega amper werk had verzet en daarmee iedereen ophield. En ook al is die collega nog zo'n aardige man, ze eigenlijk hebben gewoon gelijk. Hij werkt langzaam, zonder systeem, kan geen prioriteiten stellen, staat veel te vaak te kletsen en bovendien kan het hem allemaal niks schelen. Zolang ik er ben kan ik 'm voldoende aansporen om z'n werk enigzins naar behoren te doen, maar zodra ik een dagje vrij of ziek ben is het blijkbaar een totale ramp. En nu heeft mijn baas het dus echt gehad met hem.

*zucht* Dat wordt me nog wat als hij weer terugkomt over 5 weken... Drama op de werkvloer! Ik ga me er vooral buiten houden.

4 Comments:

Blogger Blaidd Drwg said...

Ah, de aardige college/medestudent die eigenlijk gewoon een trap onder zijn cojones verdient. Irritant zijn die...
Sterkte met puinruimen en yay! voor je vakantie :D

3/9/07 20:25  
Blogger Kara said...

Je zou eigenlijk de film "Office Space" eens moeten kijken...
We hebben hem hier liggen, dus kom maar een keer langs :)

5/9/07 00:22  
Blogger Unknown said...

yay voor langer vakantie, boe voor stomme collega's. succes ermee, maar t komt vast allemaal goed! :)

5/9/07 12:13  
Blogger Nefke said...

Jee voor vakanties!
En nou ja all is said above ;)

*Knuffel*

6/9/07 10:46  

Post a Comment

<< Home