<$BlogRSDUrl$>

Thursday, September 13, 2007

Jeeeeeej! (vervolg)

M'n week kon eigenlijk al niet meer stuk [zie vorige post --> ik heb 'm gemaild en we gaan binnenkort een keer afspreken :)], maar nu kreeg ik vandaag ook nog eens te horen dat ik bij de komende reorganisatie gewoon bij mijn huidige collega's en leidinggevende mag blijven! Wooeeeeeh, echt gewéldig nieuws! Ik zou eigenlijk bij een ander team met een andere (heel wat minder leuke) leidinggevende geplaatst worden, omdat ze waar ik nu zit niemand nodig zouden gaan hebben met mijn functie. Maar nu mag ik tóch mee en ga ik stilletjes aan hetzelfde werk doen als zij en ga ik er dus in functieniveau, salaris en kennis stukken op vooruit! Werkelijk de ideale situatie voor mijn ontwikkeling binnen de ABN AMRO Hypotheken Groep. Ik had er stiekem op gehoopt, maar nooit gedacht dat ze het me zouden laten doen. Geeft toch maar weer aan dat ze wat in me zien en ze vertrouwen in me hebben.

Toch vreemd dat je de ene week zo vreselijk in de put kunt zitten en je de andere week allemaal leuke dingen overkomen. Maar, zoals mijn moeder dan altijd zegt: "Je krijgt wat je verdient!". :)

Oh ja, en nu heb ik vanaf 2 uur geleden ook nog eens 2 weken vakantie! Het kan niet op! ;)

4 Comments:

Blogger Suus said...

Dat klinkt zeker allemaal erg lekker! Leuk voor je meid!

En leuke mannen zijn een zeldzaam ras, maar ze duiken nog en dan toch op. En volgens een goede vriend van me zijn ze ook te vinden bij de AH in het vriesvak.

13/9/07 23:28  
Anonymous Anonymous said...

Yatta, good for you!

14/9/07 00:05  
Blogger Cheeky Monkey said...

AAAAAH! Wat geweldig! *is nieuwsgierig* en echt super dat je je zo kan ontwikkelen binnen ABN!

14/9/07 09:34  
Blogger Nefke said...

Echt super nieuws ja! Life is good ^^

14/9/07 10:44  

Post a Comment

<< Home